×

Opmerking

EU e-Privacy Richtlijn

Deze website gebruikt cookies voor authenticatie, navigatie, en andere functies. Door deze website te gebruiken vindt u het goed dat we dit type cookies op uw apparaat kunnen plaatsen.

U heeft cookies geweigerd. Deze beslissing kunt u ongedaan maken.

Op het contract en de afgesproken services zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.
De geldige versie is de versie die bij de offerte gevoegd wordt.

Download hier de Algemene Voorwaarden.

Bij Ederlin Integration Services - Studenten kun je kiezen uit de volgende modules.

De module Administratie en Informatie is een verplichte keuze, de overige modules zijn optioneel.
Reiskosten en BTW zijn in de tarieven inbegrepen en worden niet extra in rekening gebracht. Je betaalt dus alleen de prijs van de gekozen modules.

Download hier een beschrijving van de services of ga snel naar

  

Administratie en Informatie

  • Website
  • Persoonlijk informatiepakket
  • Persoonlijk draaiboek voor de services
  • Helpdesk gedurende een jaar 

Studiekeuze en school

  • Advies en hulp bij studie- en schoolkeuze en inschrijving
  • Wegwijs maken binnen de school 

Studiefinanciering van DUO

  • Informatie over de regels voor studiefinanciering
  • Hulp bij de aanvraag van de studiefinanciering
  • Administratieve afhandeling op een DUO kantoor
  • Keuze studentenreisproduct 

Huisvesting

  • Hulp bij inschrijving bij de huisvestingsorganisatie
  • Hulp en advies bij de keuze van de kamer en het huurcontract
  • Bemiddelen voor tijdelijk verblijf als er nog geen kamer beschikbaar is
  • Ophalen van de kamersleutels
  • Hulp en advies bij de inrichting van de kamer
  • Let op: het is verstandig om ruim voor vertrtek naar Nederland een kamer te zoeken 

Voogdij en Volmacht

  • Regelen van voogdij en volmacht voor minderjarige studenten
  • Let op: het hele proces duurt twee maanden en moet afgerong zijn voor vertrek naar Nederland 

Zorgverzekering

  • Informatie en advies over zorgverzekeringen voor studenten
  • Let op: een zorgverzekering is verplicht in Nederland 

Gezondheidszorg

  • Advies bij de keuze van huisarts, tandarts, apotheek, ziekenhuis 

Overige verzekeringen

  • Advies over overige verzekeringen: Wettelijke Aansprakelijkheid, Ongevallen, Inboedel, Uitvaart en tranportkosten in geval van overlijden, Reisverzekering 

Transport Schiphol naar studiestad

  • Ontvangst op Schiphol
  • Vervoer per auto naar de studiestad 

Ontvangst in de studiestad

  • Ontvangst bij aankomst
  • Begeleiden naar de kamer
  • Ondersteuning bij het doen van de eerste inkopen
  • Wegwijs maken in de stad en regio 

Inschrijven in de gemeente

  • Afspraak maken, zo snel mogelijk na aankomst
  • 1 - 4 weken na de inschrijving ontvang je het BurgerServiceNummer (BSN)
  • Het BSN heb je nodig voor bijvoorbeeld verzekeringen, bankrekening 

Mobiele telefoon

  • Je hebt een bankrekening nodig om een abonnement te nemen
  • Advies bij de keuze van een abonnement of tijdelijke andere oplossing 

Openbaar vervoer

  • Uitleg over Openbaar Vervoer en OV-Chipkaart
  • Aanschaf anonieme en/of persoonlijke OV-Chipkaart
  • Je hebt een bankrekening nodig om een persoonlijke OV-Chipkaart te kopen
  • Je hebt een persoonlijke OV-Chipkaart nodig voor je studentenreisproduct van DUO 

Bankrekening

  • Afspraak maken bij de bank; je hebt een BSN nummer nodig
  • Openen van een bankrekening (gratis studentenrekening)
  • Uitleg soorten rekeningen, betaalpas, internetbankieren 

Diversen

  • We kunnen je helpen met andere zaken als een fiets kopen, DigiD aanvragen (nodig voor digitale transacties met overheidsinstanties), overschrijven rijbewijs, belastingen, toeslagen
  • We kunnen je ook helpen met kluswerkzammheden zoals schilderen, montage van meubels, electra aanleggen 

Mentor

  • Tijdens je studie, met name in het eerste jaar, kunnen we je mentor zijn
  • We hebben regelmatig contact over je studievoortgang en persoonlijke situatie, zodat we samen eventuele moeilijkheden snel kunnen ontdekken en aanpakken

Afhankelijk van welke services je van ons afneemt maken we een contract met een prijs voor de service(s) en voor bijkomende kosten.
Bijkomende kosten zijn bijvoorbeeld  reiskosten (€ 0,27 per km, gerekend vanaf Spaubeek), parkeerkosten, kosten inschrijving huisvestingbureau, huur van een busje, telefoon.

Reken daarbij op een bedrag tussen 300 en 600 Euro.

De helft van dat bedrag moet bij het tekenen van het contract betaald worden, de andere helft als alle activiteiten afgerond zijn.

Soms wil je nog extra services afnemen (meerwerk). Bijvoorbeeld iets dat je eerst zelf had willen doen, maar bij nader inzien toch liever aan ons over laat.
We stellen hiervoor een aanvulling op het contract vast.

Beschrijving van de services

Download hier een beschrijving van de services.

Intakegesprek

Als je van onze services gebruik wilt maken, dan houden we een vrijblijvend intakegesprek via de telefoon of skype. Hierin bekijken we samen waarvoor je ons zou kunnen inschakelen en wat dat kost. Tijdens het gesprek worden je behoeften duidelijk en brengen we zaken ter sprake waar je misschien niet aan gedacht hebt.
Uiteindelijk bepaal je zelf waarmee we je wel of niet gaan helpen.

Offerte

Met de resultaten van het intakegesprek stellen we een offerte op. De offerte omvat de omvang van onze services aan jou, een activiteitenplan, tijdsplan en totaalprijs.

Contract

Ga je akkoord met de offerte dan stellen we een bindend contract op.
Op het contract zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

Uitvoering

Het is verstandig om ons al twee of drie maanden voor je vertrek naar Nederland in te schakelen. We kunnen je dan al de nodige informatie geven en bijvoorbeeld helpen met het zoeken van woonruimte. Je voorkomt daarmee dat je in moeilijkheden komt omdat je iets over het hoofd hebt gezien of niet goed geregeld hebt. Dat bespaart je veel tijd en geld.

Na aankomst in Nederland helpen we je persoonlijk met alle zaken die we afgesproken hebben. Deze ondersteuning strekt zich in het algemeen uit over een periode van een tot twee maanden. We hebben dan intensief contact met je.

Helpdesk

Daarna kun je nog een jaar lang gebruik maken van onze Helpdesk die er is om vragen te beantwoorden en dingen voor je uit te zoeken.

Ga naar boven