Intakegesprek

Als je van onze services gebruik wilt maken, dan houden we een vrijblijvend intakegesprek via de telefoon of skype. Hierin bekijken we samen waarvoor je ons zou kunnen inschakelen en wat dat kost. Tijdens het gesprek worden je behoeften duidelijk en brengen we zaken ter sprake waar je misschien niet aan gedacht hebt.
Uiteindelijk bepaal je zelf waarmee we je wel of niet gaan helpen.

Offerte

Met de resultaten van het intakegesprek stellen we een offerte op. De offerte omvat de omvang van onze services aan jou, een activiteitenplan, tijdsplan en totaalprijs.

Contract

Ga je akkoord met de offerte dan stellen we een bindend contract op.
Op het contract zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.

Uitvoering

Het is verstandig om ons al twee of drie maanden voor je vertrek naar Nederland in te schakelen. We kunnen je dan al de nodige informatie geven en bijvoorbeeld helpen met het zoeken van woonruimte. Je voorkomt daarmee dat je in moeilijkheden komt omdat je iets over het hoofd hebt gezien of niet goed geregeld hebt. Dat bespaart je veel tijd en geld.

Na aankomst in Nederland helpen we je persoonlijk met alle zaken die we afgesproken hebben. Deze ondersteuning strekt zich in het algemeen uit over een periode van een tot twee maanden. We hebben dan intensief contact met je.

Helpdesk

Daarna kun je nog een jaar lang gebruik maken van onze Helpdesk die er is om vragen te beantwoorden en dingen voor je uit te zoeken.